کد خبر 487192
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

مربی استقلال گفت: بازیکنان تیم‌مان مصمم هستند تا با پیروزی در دربی 81 شکست در دربی اخیر را جبران کنند.

به گزارش مشرق، مجید صالح در مورد دربی 81 گفت: دربی شرایط خود را دارد و شرایط تیم‌ها اصلا قبل از بازی ارتباط ندارد. باید بازی قبل از دربی را فراموش کرد و فکر می‌کنم هر دو تیم این کار را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: معتقدم به خاطر شرایط سنی بازیکنان هر دو تیم دربی با کیفیتی را شاهد باشیم ضمن اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می‌برند و تیم رقیب نیز از آن شرایط بد ابتدای فصل خود نیز خارج شده است. امیدوارم جدای از همه حاشیه‌ها دربی خوبی را شاهد باشیم ضمن اینکه اگر هم کری خوانده می‌شود این کری جزو قشنگی‌های فوتبال است.

صالح تاکید کرد: هر دو تیم در این مدت به روح هادی نوروزی احترام گذاشتند و فکر می‌کنم خیلی از حواشی و توهین‌هایی که پیش از این در دربی‌ها وجود داشت را در این دیدار شاهد نباشیم. البته از لحاظ فنی هر چقدر کری‌خوانی بیشتری صورت بگیرد بازی جذاب‌تر می‌شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها گفته‌اند دفاع استقلال کند است، گفت: در هر صورت قهرمان لیگ هم نقاط ضعف و قوتی دارد و همه تیم‌ها از نقاط ضعف و قدرت خود باخبر هستند و ما نیز باید نقاط ضعف خود را برطرف کرده و نقاط قوت ما را تقویت کنند. ما برای دربی برنامه‌هایی داریم که اگر بتوانیم مثل دیدار با سپاهان به آن عمل کنیم به طور حتم موفق خواهیم بود.

مربی استقلال گفت: سال گذشته دو دربی را از دست دادیم بنابراین بازیکنان مصمم هستند تا تمام تلاش خود را انجام داده تا بتوانیم این دربی را با پیروزی از میدان خارج شویم.

صالح در مورد اینکه آیا نمی‌خواهد برای پرسپولیس کری بخواند، گفت: هدف ما کسب سه امتیاز است تا در کنار پیروزی‌هایی که در این فصل به دست آورده‌ایم برد دربی را هم تقدیم هواداران کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از نقاط مثبت ما در فصل جاری تغییراتی است که به خاطر حضور جوانان می‌توانیم در ترکیب تیم ایجاد کنیم. یکی از موفقیت‌های ما تا آخر فصل نیز می‌تواند همین موضوع باشد و اینکه ما 25 بازیکن خوب داشته باشیم که هر کدام شرایط خوب خود را داشته باشند. با این وضعیت دست کادر فنی باز است و ما خوب عمل می‌کنیم ضمن اینکه بازیکنان نیز به تفکرات تاکتیکی مربیان احترام می‌گذارند که این موضوع می‌تواند برای هر بازی به استقلال کمک کند.

صالح در مورد اینکه آیا از جوانان تیمش راضی هست یا خیر؟ گفت: این یک موضوع دو سویه است. البته قبل از جوانان باید از بزرگ‌ترها ممنون باشم چون آنها حتی از لحاظ مسائل مالی نیز هوای جوان‌ترها را دارند تا شرایط مالی باشگاه خوب شود. از لحاظ فنی هم در بازی با سپاهان دیدید که بزرگان تیم چه حمایت خوبی از جوانان کردند که نمونه آن را در بازی با سپاهان دیدید.

وی در مورد اینکه آیا در دربی از وجود کرار استفاده خواهد شد یا خیر؟ گفت: در این مورد از آقای مظلومی سوال کنید. او دیروز هم بازی کرد و در همان دقایق هم نشان داد که می‌تواند جزو کارمان باشد و به ما کمک کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    جان هرکی دوست دارید کرار و توبازی نزارید، یهو اخراج میشه کار دستمون میده تازه کلی اضافه وزن داره و خیلی کنده
  • سجاد ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    متاسفانه هافبکهای ما اصلا باهوش نیستن مثل امید ابراهیمی و روزبه چشمی برا همین بهتره از کرار استفاده کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس